Recenzie (116)
Resident Evil 5: Odveta (2012)
Čudujem sa, že tá Milla má na to ešte nervy.. Hlavne s takýmito ohlasmi..
Šťastlivec (2012)
Žiaden rušivý moment. Nič, čo by som vytkol. Proste som si to veľmi užil. Neskutočné aký herec a aký muž sa zo Zaca stal.
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Neskutočne som sa bavil. Nemám ani čo vytknúť. Skvelá akcia všetkých zúčastnených penzistov, ešte lepší humor, plno pre mňa nádherných momentov typu - Arnold, Bruce a Smart :D Hneď by som si to pustil znovu. A to nevravím ani o najväčšej cameo role p.Norrisa :D KRÁSA!!
Prichádza Satan! (1976)
Asi som ešte naozaj primladý na to, oceniť, čo tu veľa z Vás chváli do nebies. Filmy s rokom výroby '80 a menej ma proste málokedy dokážu udržať s očami otvorenými. Všetko sa to tam tak pomaly rozbieha, naťahuje.. 107 min. by som dokázal hravo zredukovať na 37. Obávam sa, že v tomto prípade mi nepomôže ani zostarnúť.
Haló (2012) (relácia)
Fuu, no tak toto žial okolo humoru ani nechodilo. Čistý výkrik do tmy.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
"Čí je ta motorka, lásko??", "To není motorka, lásko, to je čopr!!" :D Čistá symfónia nápaditosti, scenáristického umu a Tarantinovej lásky k vybočovaniu z radov. 100% a úžasný filmový zážitok u 9 z 10 opýtaných!
Hriešny tanec (1987)
Nehnevajte sa na mňa, no tento film ma sprevádza celým životom. Skvostný a nadčasový. Úprimne si myslím, že ho ľudia budú milovať aj o 50 rokov.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Neuveriteľné ako krásne načrtli inteligenciu a empatiu nás ľudí. Ako ukázali v tom "najlepšom" svetle naše najsilnejšie stránky. Toľko bolesti, sklamania a úprimnosti, čo dokázali vsadiť do Ceasarových očí.. Nemám slov. Pre mňa dychberúce.
Manželský sľub (2012)
Pardon, ale toto je romantický film presne podľa mojich predstáv. No úplne to pochopiť dokáže iba človek, ktorý takú lásku zažil, alebo ju práve žije, tak ako ja...
Britney Spears: Greatest Hits - My Prerogative (2004) (video kompilácia)
Kolekcia všetkých starších hitov, ktorá patrí každému fanúšikovi do vytriny.