Obľúbené filmy (10)
Veľmi nebezpečné známosti (1999)
James Bond: Casino Royale (2006)
Constantine (2005)
Hriešny tanec (1987)
Nehnevajte sa na mňa, no tento film ma sprevádza celým životom. Skvostný a nadčasový. Úprimne si myslím, že ho ľudia budú milovať aj o 50 rokov.
Diabol nosí Pradu (2006)
Modlitby za Bobbyho (2009)
Krásne, bolestivé, neskutočne pravdivé.. Nikdy by som si nedokázal Sigourney predstaviť v takejto úlohe, no ona predčila všetky moje očakávania. Úžasný príbeh, ktorý nenechá nikoho chladným. Veľké ĎAKUJEM..
Deadpool 2 (2018)
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Neskutočne som sa bavil. Nemám ani čo vytknúť. Skvelá akcia všetkých zúčastnených penzistov, ešte lepší humor, plno pre mňa nádherných momentov typu - Arnold, Bruce a Smart :D Hneď by som si to pustil znovu. A to nevravím ani o najväčšej cameo role p.Norrisa :D KRÁSA!!
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
"Čí je ta motorka, lásko??", "To není motorka, lásko, to je čopr!!" :D Čistá symfónia nápaditosti, scenáristického umu a Tarantinovej lásky k vybočovaniu z radov. 100% a úžasný filmový zážitok u 9 z 10 opýtaných!