Recenzie (116)
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
Pri niektorých scénach ma išlo priam rozhodiť. Bizardné a absurdné sú dve slová, ktoré toto nútené pokračovanie absolútne vystihujú. Taká škoda - práve, keď som si na toho Dwayna začínal konečne zvykať.. No a to záverečné klišé na klišé.. I feel mindfucked.
Mrtví a neklidní (2013)
Akože.. nejako mi došli slová. Neskutočne absurdný príbeh, ktorý si ma podmanil a získal už v prvých minútach. Nečakane skvelý zážitok, klobúk dole p.Hoult, zahrali ste to na pána! Už teraz sa teším, keď sa k tomuto filmu prepracujem znovu :)
2013 MTV Movie Awards (2013) (relácia)
Rebelin suchý humor mi sedel, nasmial som sa naozaj dostatočne. A pocta Emme Watson ma naozaj dostala, bolo to veľmi milé. Koniec koncov, MTV movie awards vždy boli aj budú iba takým spríjemnením v čakaní na ďalších Oscarov...
Veľký Gatsby (2013)
Nablýskané, no neprecítené... Vďaka Bohu za ten soundtrack..
Podfukári (2013)
Úchvatné, zmyselné, 100%ne zábavné a od začiatku po koniec mnou hltané. Zbožňujem tu prítomných haterov, ktorí dokážu vehementne prirovnať skvelý film k situácií v českom parlamente, no očividne každý sme nejaký. Ja tým PIATIM scenáristom nadovšetko ďakujem, konečne som sa tento rok dočkal nejakej skutočnej pecky. Trpká dvojka Eisenberg-Harrelson bola už dávno osvedčená, na naspeedovanom Francovi sa budem uchechtávať ešte asi dva dni, chudák Morgan Freeman to už aj tak hrá v poslednej dobe všetko na jedno kopyto.. 100%ný zážitok=veľké ďakujem, jediná škoda, že som túto inscenáciu nestihol na strieborných plátnach...
Drsniačky (2013)
Napriek všetkým prázdnym dialógom, celkom obstojná oddychovka, ktorú by trebalo zrezať aspoň o 20 min.
Gigolovia (2011) (seriál)
Konečne reality show, ktorá odhaľuje niečo, čo bežného spotrebiteľa aj zaujíma. Zaujímavý pohľad do bežne nedostupného prostredia sveta escortu. Skvelý oddych po dlhom pracovnom dni.
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Presne takto to vyzerá, keď si spisovateľ zrežíruje svoju knihu. Nádherné, priame a tak citlivé.. Stále nedokážem pochopiť ako to Lerman dokázal zahrať. Tak nežne a precítene. No nemám slov... "In that moment, I swear we were infinite."
Tranz (2013)
Danny Boyle vždy vedel ako uspokojiť diváka. Či už išlo o Pláž, Trainspotting alebo Milionára z chatrče, vždy sa s nami veľmi ochotne pohral. Zn.: Som uspokojený.
Ja, zloduch 2 (2013)
Už dlho som si pri filme necvrkol..:D To najlepšie z prvej časti umocnené na tretiu. Jednoznačne najlepší animovaný zážitok roka.