Recenzie (222)
Miliardy - Season 5 (2020) (séria)
Zacina to byt na jedno brdo, dost prekombinovany. Posledni epizody se konecne rozjely, ale to predtim uz je docela vata.
Medveď - Season 1 (2022) (séria)
Malem jsem to po prvnim dilu zabalil, vsechno bylo nejaky divny, jedna postava me extra stvala, ale byla by to velka chyba, jeste ze jsem vydrzel. :)
Medveď - Hodnotenie (2022) (epizóda)
Normalne jednotlivy dily u serialu nehodnotim, ale tohle byla naprosto masakralni jizda.
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Lahudka. Dokonce mi nevadila anglictina. :)
Tvorca (2023)
Po skvelym Rogue One takova zhovadilost.
Zabiják (2023)
Nevim jestli za to muze Netflix, ale tohle bylo fakt mizerny. 3* s hodne odrenyma usima.
Antropocén: Epocha člověka (2018)
Uzasny zabery jak z jinych planet. A jsme vši.
Bojovník - Série 1 (2019) (séria)
Po patym dilu jsem to vzdal. Nalakalo me mistni hodnoceni, ale serial je vlastne o nicem. Plytky dialogy, obcas si da nekdo po drzce, hlavni hrdina je nesmrtelnej...
Cesta von - Season 1 (2022) (séria)
To zacinaji ty genericky AI scenare, ne? Ztrata casu.
Let domov (2022)
Spousta neokoukanych zaberu a ta hudba!