Recenzie (113)
Mimoriadna udalosť (2022)
Pobavilo. Velmi. Nejvíc běžící pan Kopta. A moc oceňuji postranní dějové narážky na dění v reálném světě.
Večierok (2021)
I cesta může být cíl...ale dost kostrbatý...
Hawkeye (2021) (seriál)
To je trefa! Do černého! Super vánoční chlebíček (chtěl jsem napsat jednohubka, ale je šestidílná série ještě jednohubkou?) Podle mého se zřejmě jedná o nejlepší "marvel seriál".
Sváteční rande (2020)
Emma je miláček a v čase vánočním se tento film velmi hodí.
3% (2016) (seriál)
První série je skvělá. Sledovat PROCES mě strašně baví. Pravdou je, že druhá, třetí a čtvrtá série je o poznání horší, nebo mě aspoň méně baví. Ale vydržím. Stojí to za to. Viděno s anglickým dabingem, brazilština mě nemile překvapila.
Teória tigra (2016)
Víc takovych ceskych filmu, prosim!
Terminátor: Temný osud (2019)
Super akční jízda se starými dobrými tvářemi.
The Orville (2017) (seriál)
Díky za každé hezké sci-fi. Jen nevím úplně přesně, kam tohle dílo zařadit. Je to sci-fi parodie? Sci-fi komedie? Sci-fi drama? Nevím, ale neřeším to a dobře se u příběhů hvězdné lodi Orvill bavím.
2Bobule (2009)
Co se to stalo od prvního dílu? Kde je ta romantika a poetika moravského venkova? Kde se ztratil ten hezký vztah mezi Voříškovou a Hádkem? Lipský ještě otravnější než v prvním díle, Táborský na pár facek, Korna raději nehodnotím...Velké zklamání po prvním díle.
Bobule (2008)
Hádkovi a Voříškové to jiskření prostě věřím :) Film má příjemnou atmosféru, kterou dokresluje hudba R. Krajča, která se prostě dobře poslouchá. Kdyby vyhodili z filmu pana Lipského, hodnotil bych ještě kladněji. Role mu vůbec nesedla, byl velmi otravný.