Recenzie (85)
Mimoriadna udalosť (2022)
Některý vtipy super, něco extrémně trapný, plus za kořenového vězně a dědka s kládou na kolejích
Tenet (2020)
Takovýhle filmy nikdo jinej netočí a nikdy nikdo netočil, napoprvé to úplně pobere asi jen autista, ale nám běžným lidem stačí to zhruba pobírat a užívat si tu jízdu
Blok 99 (2017)
Tenhle rok po shot callerovi druhej parádní vezenskej film. Co ztrácí na originálnosti zápletky, dohání zábavností od pomalejší první třetiny a extrémní chladnou a syrovou brutalitou. 85%
Rocker (2001)
Nenáročná pohoda s nadupaným sountrackem, ozobená krásnou Jennifer Aniston a hlavně překvapivě dobře rockově zpívajícím Marky Markem. 70%
V dráhe strely (1993)
Po dlouhé době poctivý US 90's thriller se vším, co k němu patří, s nerudným nahláškovaným Eastwoodem a hlavně perfektním záporákem v podání Malkoviche. 4,5*
Lovec jeleňov (1978)
Nejvíc se mi líbily záběry z ocelárny a z lovu...
Porcupine Tree: Anesthetize (2010)
Narazil jsem na to náhodně a jsem příjemně překvapen, super koncert muziky, která není normálně úplně mým šálkem čaje :)
Jason Bourne (2016)
Scénář trochu primitivní, ale pořád je to akční řežba od začátku do konce, která zabaví tak, že si ani člověk nevšimne, že film má dvě hodiny.
Prvý kontakt (2016)
Asi bych se měl podívat znova, abych si to v hlavě trochu srovnal, ale každopádně od Interstellaru po dlouhé době sci-fi, u kterého jsem na konci chvíli tupě čuměl na titulky a přemýšlel, že to nějak rychle uteklo...
Impérium (2016)
Ale jo, dalo se, sice Radcliffe vypadal jako skinhead komicky, ale pořád líp, než jako ten urednicek. A fasistickej comic con se stankama a letackama byl skvělej! :D