Recenzie (14 061)
James Bond: Quantum of Solace (2008)
doted mi ten nazev lame hubu ale popici film
James Bond: Casino Royale (2006)
tlak
Superhrdina (2008)
co se tyce ujetych komedii az moc ujete obcas ale prdel jinak
Lesný duch (1981)
skoda ze jsem videl az letos (2023) jinak bych to bral vice jako legendarni film, nemam to nostalgicke pouticko
Evil Dead: Vzostup zla (2023)
videl jsem driv jak puvodni evil dead a jako popici horror ale jestli to melo nejak napodobit puvodni dil tak to se nepovedlo, ale jinak popici horror jako jinak
Mission: Impossible 5 (2015)
koukam ted poprvy a zatim nejlepsi dil asi
Mission: Impossible 4 (2011)
dalsi bombicka
Mission: Impossible 3 (2006)
po horsi dvojce prisel tenhle odjeb haha
Mission: Impossible II (2000)
jedinej dil serie ktery neni bez chyby
Jessica Jones - Série 1 (2015) (séria)
nemel jsem ocekavani a prekvapilo