Recenzie (14 061)
Nezhasínaj! (2016)
Lekačky jedny z nejlepších co jsem kdy viděl, celý film je hlavně o tom a jako během celého filmu jsem nebyl bez napětí a adrenalinu.
Gran Turismo (2023)
Není to perfektní jako Le Mans, ale to co to má být tak to je na 100% a splnilo to všechny moje očekávání.
The Joe Rogan Experience (2009) (relácia)
jebicka jak blazen, totalne dobre deep a vtipne rozhovory
Prekliaty ostrov (2010)
popiici feest
Circus Maximus (2023)
hodilo me to do tranzu celkem
Sherlock Holmes (2009)
sherlock yolíčkař tak se mi to líbí
Hnev Titanov (2012)
Oproti prvnímu dílu, mnohem větší bída.
Súboj Titanov (2010)
Na originál to ani zdaleka nemá, ale taky to má svoje kvality.
Neslýchané: Problémové dítě Jake Paul (2023)
Přesně akorát udělané pro ty, které ten příběh fakt zajímá.
Labky v akcii (2022)
Myslel jsem, že to bude nějak napojené na Kung fu pandu a že se dozvíme nějaký nový lore z toho světa, ale nakonec to je totální nevtipná, otravná píčovina, myslel jsem, že to bude normální animák, ale byl to takový ten rádoby pro děti, které v poslední době dost vznikají.