Recenzie (391)
Na vlastné nebezpečenstvo (2007)
Vseho moc skodi ale kdyz uz znate celou pointu dopredu, malem jeste nez nasednou na lod, tak vam to jako detektivka ani moc neprijde. Exteriery nadherne, to same se da rici i o rumunske herecce ale tot asi tak vse.
Chyťte doktora (2007)
No videt vsechno trikrat muzu radsi po par pivkach nez ve filmu.
Kataude mašin gáru (2008)
Tyto japonske vecicky jsou pro mne uplne mimo. Moc vseho a dobre nic.
Táto krajina nie je pre starých (2007)
Libit se mne to opravdu libilo ale ze by to byl nejlepsi film hmmm, no nevim. Opravdu kvalitka to jo, pekne bylo predevsim cely film bez hudby, delalo to dobrou atmosferu.
Country club (2006)
Hezky vybarveny hospodsky. A nemyslim si, ze by jich na svete bylo malo :D. Takove usmevne. Na jedno podivani.
Prísľuby z Východu (2007)
Pekne drama, kde vice deli herci nez samotny dej. Ale zase to bylo cele krasne charismaticke.
Rambo: Do pekla a naspäť (2008)
Jak se rika moc krasny comeback oblibeneho hrdiny z detstvi. Zabodoval a pak ze pokracovani slavnych filmu nejsou dobra. Myslim ze Sly udelal nejelpsi tecku za svymi nejznamejsimi rolemi. Proste starik vali.
Beowulf (2007)
Mám moc rád fantasy příběhy ale to zpracování, scénář, imho grafika mě teda nezaujala.
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Komu, čemu, proč? To už místo toho mohli pouštět celou dobu reklamy. Užitek pro televizi by byl maximální a ještě k tomu některé reklamy opravdu stojí za to. Ale tento počin je něčím výjimečný. Podle hodnocení všichni víme čím.
Osamelý zabijak (2007)
Za Stathama a jedna za Liho