Recenzie (95)
Svatba Jiřího Káry (2000) (amatérsky film)
Jako sonda do života jednoho segmentu odpadu společnosti dobrý.
Temno (1950)
Joo ta Jiřka, to byla moc krásná i chytrá ženská a přitom taková ... ehm ... broskev. Dokonce docela dobře hrála, když nepřehrávala ty své matky a budvatelky. No nic, čo bolo, to bolo. Z tohoto zpracování jiráskova Temna bohužel velmi čpí komunistická objednávka. Výprav, kulisy na tehdejší dobu výborné, herecké výkony vlastně ta Jiřka a Růžek jsou dobré u ostatních patos místy až k smíchu, ale ten byl asi součástí plánu. Myslím, že Jirásek by se styděl a Nejedlému dal holí do nosu. Ale bez ohledu na propagandu a očernění Katolické církve v míře, kteé Jirásek jistě neměl na mysli, si film tři hvězdy zaslouží.
Pandémia: Záverečný boj (2021)
Uff, Tak tohle se dá pouze ... v čekárně u doktora nebo při jiném čekání na něco ... třeba na čtvrtý pivo. Řadím ho do kategorie =D=, protože tam jsou samí drsňáci a podkategore =V= jako vakcína na fšecko. Štěková postavička Dr. s výbavou injekčních sříkaček a jehel na taktické vestě s počtem zásahů (vakcinovacích?) mne však velmi pobavila, takže půl hvězdy. Další celá hvězda by byla za tu bloncku, je totiž podobná holce, co jsem měl kdysi rád. Ale ta moje měla hezčí zadek, takže půl hvězdy srážka. To je asi tak vše, co se dá o tom filmu říci.
Blackout (2021) (seriál)
NE! NE! NE! No to je paskvil všech paskvilů. Nehodnotím nějaké propracování příběhů nebo herecké výkony ani zpracování kulis, výpravy, efektů atp atd. Po čistě technické stránce to je brutální abolutní nesmysl. Dokážu pochopit, že filmaři s humanitním vzděláním, pokud nějaké mají, kašlou na odborné poradce. Ale i laik z běžného živata ví, že ... nemusí zůstat viset ve výtahu týden, silniční doprava nezkolabuje totálně po výpadku semaforů, nelze rozhodit celou evropskou síť fušerstvím jednoho čučkaře, solární bouře neudeří z ničeho nic a ještě k tomu v noci ... srdce elektrikáře puká nad těmi nesmysly, které tu ani nebudu vypisovat. Prostě to je odpad. Takže upozorňuji - takto svět určitě nefunguje! Vydržel jsem necelou půlhodinu prvního dílu. Raději si pustím Kojaka.
Kolonie (2013)
Uff, tak zajímavě a nadějně to začínalo a nakonec z toho je Déčkový nesmysl plný a nelogičností. Že jsem si raději nepusti dva díly Kojaka.
Prípady 1. oddelenia - Fľaša (2022) (epizóda)
Po stránce pseudoumělecké nic moc. Teda spíše nic, než moc. Ale po stránce faktické ... nějak si nevzpomínám, že by za sociku byl metanol nedostupný a byl na příděl.
300: Vzostup impéria (2014)
Patos ... kýble krve ... patos ... kýble krve ... patos ... sex(nic moc) ... patos ... usnul jsem. Technické nesmyle, historické nesmysle, logické nesmysle, ... zbytečná uhlíková stopa.
Zákon a poriadok: Špeciálna jednotka - Guardians and Gladiators (2020) (epizóda)
Tenhle seriál mne nikdy neuchvátil. Viděl jsem dohromady 4-5 dílů? Ovšem tento díl byl doslova odporný. Škoda, že nejdou stupňovat "odpady".
Zaklínač - Rodina (2021) (epizóda)
Co to bylo? Každý svět či vesmír má svá pevná pravidla a své "přírodní" zákony. I základní logika. A každá fantazie se musí řídit těmi svými. Když si ale autoři vymýšlí takhle bohapustě, tak je něco špatně. Asi někdo spěchal do hospody.
Ochrancovia (2017)
Vydržel jsem asi jen 10 minut. Musím konstatovat, že ... Rus krade hodinky, atomovky i náměty na film. Proč? Chápu, že atomovku prostě nebyli schopni vymyslet a sestrojit spolehlivý budík umí možná jen v rámci kosmického programu. Ale příběhy jim vždycky šly. V jejich klasické litaratuře jich je tolik ... a pár dobrých fimů by se také našlo. Ech - co , ať táhnou k čertu.