Recenzie (1 646)
Milujte svojho zabijaka (2002)
Rockwell a jeho výkon se mi líbil již po několikáté, ale to je tak jediné u tohoto filmu.
Tajomstvo bratov MacCannovcov (2003)
Sympatický film o tom, co je v životě důležité.
Mu ji zhe (2017)
Z popisu je jasné, že pravda je nebezpečná a v tomhle případě se i můžete ukousat nudou, než se k ní dostanete. Ten potenciál tam ale byl, je tam cítit.
Merkúr (1998)
VHSková klasika s Brucem, kdy mu to ještě šlo slušně od ruky.
Narcos: Mexiko - Série 1 (2018) (séria)
Narcos: Mexico jde kvalitativně ve šlépějích svého staršího bratříčka. Příběhová provázanost tu svým způsobem je a v daný moment udělá milý úsměv na tváři každého fanouška.
Obvinený (2011)
Při sledování Présumé coupable se nesčetněkrát přistihnete, jak chcete nějak pomoci a ono to nejde. Při té představě mi pořád jde mráz po zádech.
Hotel Transylvánia 3: Strašidelná dovolenka (2018)
Transylvánie si jede ve stylu předchozích dílů - příjemné vtípky, ale příběh nic extra. Ve výsledku ovšem vůbec neurazí.
Lupiči (2015)
Leclercq mi dalším svým počinem dokazuje, že jeho akční tvorba je založená na jednoduchosti a to se mi líbí.
V pasti (2018)
Sandra mi po letech zase udělala radost a zdatně běží cílovou rovinku společně s A Quiet Place. Žánrovka dle mého gusta.
Hunter Killer: Neviditeľný zabijak (2018)
Ponorky, Butler, potencionální válka mezi Ruskem a Amerikou. Ano, trocha ohraných slov, ale ve výsledku se na to dobře kouká.