Recenzie (1 646)
Nezvestní (2004) (seriál)
Parádní začátek mysteriózního seriálu. Ale onen začátek byl jenom jeden a kvůli němu seriál tak stoupl. Opravdu parádní efekt vybuchujícího letadla a skvěle napsané postavy. A ještě jako dárek vždy v každém díle uvidíte kromě hlavního stěžejního příběhu i jeden boční (tzv.flashback) - a to je další věcička,která se velmi povedla a snad jen nutno smát se ostatním seriálům nebo filmům, kde se tato scénáristická lahůdka objeví. Ale já jsem nyní ve IV.sezóně a seriál je zbytečně natahován a to je škoda. Sice je na konci této série konečně pořádný zvrat, ale co z toho když už to není napínavé jako vždy.Ale za první tři série a snad výtečné vyvrcholení seriálu absolutní počet...zatím.
Simpsonovci (1989) (seriál)
I přes ty roky si seriál udržuje stále velmi vysokou úroveň.Některé díly jsou dovedeny k dokonalosti.Obzvláště mne nedávno velmi potešil díl s Richardem Deanem Andersonem ala MacGyverem nebo-li Jackem O'Neillem! Na tento seriál se může koukat takřka neustále.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Jeden z nejlepších filmů! Bravurní příběh! Andy Dufresne a jeho útěk z vězení. *****
Forrest Gump (1994)
Můj nejlepší herec v tomto filmu: Tom Hanks. S Forrestem zažijete legraci,akci i poznání lásky.Samozřejmě spoustu dalších zážitků,které prostě mezi řecí vypráví lidem na autobusové zastávce.Film i přes svou délku uteče,tak rychle jako umí Forrest běhat.
Skala (1996)
Nejlepší z akčních filmů.
Mariňák (2005)
Začátek mi strašně připomněl Olověnou vestu-škoda,že trval tak krátce.Jinak si film stále udržuje úroveň.Zajímavý válečný film.****