Recenzie (391)
Krtko a orol (1992)
můj nej krtkovský díl...
Tron: Dedičstvo (2010)
k původnímu hodnocen přidávám hvězdičku za soundtrack
Amerika hledá topmodelku (2003) (relácia)
Dávám čtyři hvězdičky a vůbec se za to nestydím. Mně totiž baví Tyra. Baví mně jak se z těch příšerek stávají modelky, jak je fotí a jak je malují. Baví mně tahla malá sonda do modelingu. Ty blbosti okolo, jak se hádají a řeší vztahy mezi sebou navzájem sice moc nemusím, ale i to k tomu patří...
Obchoďák (2012) (seriál)
hmmm... první díl začíná asi za dvě minuty a už je tu 30 hodnocení- půlka odpad půlka 5 hvězdiček- je jasné že ti co dali odpad se nepodívaj ani na jeden díl, tomu říkám poctivé hodnocení...
Wolf Creek (2005)
Jsem Niagarský vodopád!
Černobyľské denníky (2012)
dokud se tam neprohnal ten medvěd tak se to ještě dalo
Krrish (2006)
Jedna věc by mne zajímala a to jak dlouho trvalo Roshanovi, než mu po natáčení zmizel z obličeje ten stupidní usměv, z kterého jistně měl každý večer nesnesitelné křeče
Alex a Emma (2003)
je to nuda, k uzoufání, ovšem u těch knižních částí se opravdu pobavíte...
Snehulienka a lovec (2012)
Tenhle film museli natočit bezdomovci z hlavního nádraží- nikdo se nemyl( a nikomu to nevadilo), všichni chlastali, pravděpodobně byli věčně něčím zhulení, protože jedna halucinace střídala druhou a dokonce tam byla i paní plazící se z kanálu. No a film poskládali z filmů, které již dříve slavili úspěch( PP, Legenda, Nekonečný příběh atd. a dokonce využili oblíbenou hru Diablo 2)
Ra.One (2011)
Nápad se mi líbil, zpracování nebylo špatné, písně a choreografie nic moc, ale je tam opravdu několik velmi vtipných scén( Ročně přestanou kouřit tisíce lidí.- Takže to varování funguje.- Ne umřou) a navíc Khanův účes jen tak z hlavy nedostanu.