Recenzie (27)
Late Night with the Devil (2023)
Použití AI je nechutné, neuctivé a zničilo jakoukoliv radost, kterou jsem mohl mít z tohoto filmu.
Sanctuary (2022)
Konverzační film a v hlavní roli zde hlavně Margaret Qualley a Christopher Abbott, kteří mu dali pořádnou páteř. Až mi ani nevadilo, že jsem nakonec byla natáhnutá do jiného žánru.
The Outwaters (2022)
Zklamání. První act byl očekávaně pomalý, jak to u found footage většinou bývá, ale bohužel to tak zůstalo. Film je až k frustraci nedomyšlený a v porovnání se Skinamarink ukazuje, jak to fakt vypadat nemá. Sound desing a breaking-point scéna skvělé, na tento žánr až geniální. Jinak k nasrání.
Matrix Resurrections (2021)
Nádherný dopis k vlastnímu dílu.
Milý Evan Hansen (2021)
doufám, že všichni dostali dobře zaplaceno
After: Tajomstvo (2021)
fucking trevor
Loki (2021) (seriál)
Absolutně promarněná příležitost. Od čtvrté epizody se neskutečně táhne (lowkey od třetí, ale tu jsem ještě prominula), o nejhorším nuceném love story od Reylo radši mluvit nebudu. Jediná opravdu skvělá věc na seriálu je soundtrack, Natalie Holt je neskutečně talentovaná skladatelka.
V zajatí démonov 3: Prinútil ma k tomu Diabol (2021)
James Wan si zase jednou natočil dva fajn díly nové série a zbytek nechal k vycucání studiu. Kromě pár zajímavých konceptů, nic nového, nic moc originálního a strašení se taky zrovna nekoná. A kdyby se opustilo od CGI monstra a dalších věcí, které nikam nevedly, mohlo to být aspoň kratší.
The Retreat (2021)
meh, aspoň to není bury your gays
Sexify (2021) (seriál)
Sexify se logicky nevyhnulo přirovnání k Sex Education, stylem mi ale seriál připomněl spíše SKAM, což je něco, co Polsko potřebovalo jako sůl. Místy se epizody táhly a postavy pořád chodily tam a zpět ("budu dělat na aplikaci"/"končím s aplikací"), ale jako celek rozhodně příjemná podívaná (a z reakcí některých definitivně potřebná). Snad v případě druhé série nezapadne do kletby Netflixu a nekoukatelných dalších sériích po otevřeném konci.