Recenzie (993)
Tiché miesto (2018)
Skvelá hudba, jednoduchá kamera a neskutočné drama. Aj napriek už klasickým scénam podobného žánru to veľmi dobre funguje. (3,5*)
My (2019)
Konečne celkom originálny horor po čase, super len tak ďalej. Len nie pokračovanie prosím, inak super hudba.
Žena, ktorá spieva (2010)
Motherfu***r som videl vo filme Lúno, ale toto bol poriadne dvojitý...
Suburra (2015)
Jedna z najlepších súčasných taliansko-francúzskych "mafianoviek". Rozjazd trochu slabší ale koniec to vynahradil.
Volám sa Khan (2010)
Sympatické citové drama ale bohužiaľ zbytočne strašne dlhé...
Ríša slnka (1987)
Ten ukecaný chalan mi už fakt liezol na nervy, nie že by to bol úplne zlý film ale dlhý bol až zbytočne, hudba takmer 0 bodov, dráma asi tak na 30% a súcit to moc nevyvolalo. (2,5*)
Kráľ Artuš: Legenda o meči (2017)
Veľmi sviežo a záživne podaná historicko-fantasy-akčná výprava s parádnou originálnou hudbou, skvelou Guy Ritchie-ovskou kamerou a neskutočnou rezbou v štýle 300 Bitva u Thermopyl. Jedným slovom paráda.
Stalingrad (2013)
Vojnové scény celkom ušli, no drama v podobe dlhých nezáživných (asi súcitu malo vyvolávajúcich) scén nikde nenastalo, a že ich bolo požehnane. A tak film dlhý jak ruská zima miestami dosť nudil. 2,5*
Angst (1983)
Autentický pohľad do hlavy sadistického úchylného vraha podaný tak naturálne surovo a chladne, že máte pocit akoby išlo o rekonštrukciu dokumentu, čo vzbudzuje veľmi nepríjemný realistický pocit hrôzy a strachu. Nič lepšie a autentickejšie som na túto tému nevidel a dúfam že ani neuvidím. Ťažký a silný film!
Android (1982)
Príjemné retro 80-ky v béčkovej forme lacným vyzuálom ale rýchlim tempom a nenudí, to je hlavné. Záver celkom prekvapil...