Recenzie (993)
Hrob světlušek (1988)
Silné citové animované drama ktoré sa dotýka ľudského života tak pravdivo až je to krute smutné.
Prvá očista (2018)
Pozrieť sa to dalo no zatiaľ najslabšia očista zo série. Scénar slabý, umelé násilie, málo napätia a krve. Nič čo by extra zaujalo.
Molly a jej hra (2017)
Zbytočne príliš dlhé, inak celkom pozerateľné.
Dom pri jazere (2006)
Kópia filmu Siworae s americkými hercami, kde o malinko lepšie ma tu bavili ako kórejský.
Singularita (2017)
Sci-fi vykrádačka s plným klišé a deb*lnou pubertálnou drozdajkovou dvojicou v hlavnej úlohe. Prvých a posledných 10 min filmu v pohode, zbytok total nuda! (hviezdu na viac za robotov)
Mŕtvi neumierajú (2019)
Od Jarmuscha som nečakal, ale skvelé... (3,5*)
Titan A.E. (2000)
Solídnejší Sci-Fi animák než by sa zdalo, miesto na nudu nehrozí.
Frekvencia (2000)
Kvalitne natočený sci-fi thriller, škoda len že som videl tesne pred tým Donggam a Siworae a tak som nebol až tak prekvapený dejom.
Jeskyně smrti (2007)
Zvláštny film, atmosféra dusivá, efekty nulové ale psycho poriadne. Slabšie tri. Hviezdu dolu za ten sexuálny exces, kravina na entu, to sa tam nehodilo. (2,5*)
Siworae (2000)
Kopírák filmu Donggam, kto od koho odpisoval neviem, ale v zásade mi to je jedno.