Recenzie (993)
Rebel (1973)
Jednu hviezdu na viac za Slyia, inak nuda jako prase, a herectvo ostatných hercov na bode mrazu. Hudba a kamera jak z rakúskeho erotického filmu. Ale čo už, začiatky bývajú ťažké...
Monster Trucks (2016)
Jak vycvičit chobotničku III.
To (2017)
Dobre natočená kingovka, oproti svojmu predchodcovi určite pôsobí hroznejšie a lepšie so skvelou hudbou aspoň tento prví diel. 3,5 *hviezdy
Spider-Man: Paralelné svety (2018)
Super našlapaný akčný animák, s geniálnou hudbou, neskutočne rýchlymi prestrihmi, a kanonádou vtipných narážok. Skrátka malá Vianočná tikajúca bomba pod stromčekom... Pecka!
Úsvit mŕtvych (2004)
Ving Rhames bol úplne skvelý, jeden z top zombie filmov.
Halloween 4: Návrat Michaela Myersa (1988)
Slabšie tri, ten záver domrvili ale inak sa dalo na to pozerať. Michael potešil, obzvlášť keď v trojke nebol, ale zase chýbala Curtis. (2,5*)
Kocka (1997)
Niet čo dodať, naprostá pecka!
Naušika z Větrného údolí (1984)
Nevedel som že Naušika chodí na ostro. Na ten rok ale skvelo zvládnutá japonská rutinná animácia a fantasy príbeh úžasný, len mohlo to byť o trocha kratšie. Miestami dosť uťahané.
Konvoj (1978)
Trošku naivná B-ečková road movie, ale ten kto má rád obzvlášť kamiony bude mu srdce blahem plesat :)
Dôverný nepriateľ (2018)
Niektoré scény boli solidné, iné zasa nepresvedčivé, celkovo ale dalo sa vzhliadnuť, oceňujem dobrý nápad a snahu. (2,5*)