Recenzie (765)
Furioza (2020)
2 hodiny 20 minut. A nevím nic. Bojové scény k smíchu. Kde na brali invence. Sportovat, "fandit", rvát se ( vždyť po takovým boji museli být na dva měsíce mimo normální fungování), kšeftovat ... . Děbilovina.
Reacher (2022) (seriál)
Film byl lepší. Seriál taky. Aha? Tak jak to je?
Medzi riadkami (2007)
Moc hezkej film. Odpočinkovej. Co se mii líbilo, bylo jak ty děti uměli hrát. Ony totiž celej život hrajou. Na drsňáky, romantiky atd. Ale co předvedli nejlíp je strach v očích, když se střílelo. To nebylo hraný, ten strach zkrátka projevili. Fajn film.
Zabijakov osobný strážca 2 (2021)
Vyputo po deseti minutách.
Line of Duty - Episode 7 (2021) (epizóda)
Pěkný, natáhly to dobře. Stačilo by klasických 6 dílů. Doufám, že je to poslední série. Super konec.
Deväťdesiatky - Poprava bodyguarda (2022) (epizóda)
Moc jsem se těšil, jaké to bude. Nesklamali mě. Sokola jsem se bál, ale moc mile překvapil. Pagáčová je moc přijemná herečka. Finger je taky dobře naštvanej, ale moc topornej. Ale asi to skvěle odpovídá době. Bartoš dost dobrý, ale více neznám - líbil se mi. A Frydrich se té role taky chopil pěkně. Tvůrci se moc vytáhli, tímto dílem. Zločinci jsou tak moc skvěle zahraní. Paráda.
Stíny v mlze - Hlasy (2022) (epizóda)
Tak po sledování tohotu dílu víme, že budeme mít volné pondělky. Je to opravdu katastrofa. Ten policajt s tím dokladem na krku, tan to dneska dovršil. Zbytečnost poznám, když ji vidm v televizi.
Stíny v mlze - Klec (2022) (epizóda)
Tak to bylo zase tak spíchnuto na honem, že to pokračování dalších dílů zřejmě nezachrání. Jen jedna otázka. Proč je kapitán pojmenován Magda Malá, jako zpěvačka? Ty vogo, to ji měli dát jméno Aneta Langerová. A proč tam zase narvali tuhle hudbu? Co tím chtěli předvést? To bysme to měli celou dobu poslouchat, když se budu dívat na další díly? Nasjat, zapomeňte. Ale pochválit musím tu malou slečnu - hraje výborně, je krásně vedená. Před tímto klobouk dolů. Herci, prosím, jste herci, tak se do těch rolí vžívejte. A Vyorálek mě taky moc bavil. Ale jak tam zahodil tu "žvejkačku", to jsem pochopil, že je celá produkce na houno.
Francúzska spojka (1971)
Jsou filmy, které se vypálí do mysli.
Francúzska spojka II (1975)
Tenhle flm mě ovlivnil. Silně.