Obľúbené herečky (10)
Už za ty kouzelný kukadla a nejmilejší kukuč pod sluncem. Díky za filmy: Zápisník jedné lásky, Na odstřel, Žába k zulíbání, Nesvatbovi, Zakletý v čase
Hodně zajímavá herečka, kterou jsem uviděl prvně v Kruhu. V každém svém filmu na mě působí takovým zvláštním pocitem, jako kdybych nevěděl, co od ní čekat. Naomi je asi v posledních letech číslo jedna. Dále díky za: Východní přísliby, King Kong
Emma Stone
Najlepšie filmy:
Farba citov (2011)
Chudiatko (2023)
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Hodně mi připomíná moji kamarádku z náctiletých let a asi taky proto mám Téau tak rád. Začalo to Mizerama ale totálně mě dostala ve filmu Finty Dicka a Jane. Ukázala, že má i cit pro humor. Má tak kouzelný oči a krásný usměv, že ikdyby hrála tu největší svini, která vyvraždí půl planety, tak jí budu zbožňovat. :-) .......Město duchů
Rachel Weisz
Najlepšie filmy:
Nepriateľ pred bránami (2001)
Constantine (2005)
Sluneční jas (1999)
Našel bych hodně oblíbených filmů s ní....Loupež po Italsku, Hancock, Ďáblův advokát, Legenda o slavném návratu..... ale asi nejvíce ji miluju ve filmu Pravidla Moštárny..... :-)
Nemá za sebou takové trháky, které mají již jiné herečky. Má ale svůj půvab a své místo u mne za filmy: Krvavý diamant, Čistá duše, Den, kdy se zastavila Země, Dům z písku a mlhy, Requiem za sen
Isla Fisher
Najlepšie filmy:
Legendárna partia (2012)
Podfukári (2013)
Rango (2011)
Petra Hřebíčková
Najlepšie filmy:
Prípady 1. oddelenia (2014) (seriál)
Maryša (2010) (divadelný záznam)
Ochranca (2021) (seriál)
Emilia Clarke
Najlepšie filmy:
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Solo: A Star Wars Story (2018)
Last Christmas (2019)