Recenzie (571)
Irský zázrak (2022)
Náboženský fanatismus versus Láska k lidskému (obzvláště dětskému) životu.
Život je krásny (1946)
Pokud si někdy budete myslet, že Váš život bude stát za prd nebo budete myslet na nejhorší, pusťte si tento nádherný, přenádherný skvost. Ta myšlenka a zpracování nikdy nezestárne. Nikdy. Na konci jsem měl slzy v očích a to je mi 44. Filmu je 76 let (v roce 2022). Nejlepší nejen Vánoční film. Geniálnost.
Michal David - žít tak, jak se má (2021) (TV film)
Sebestředné výlevy a honění ega skrčka, co sice hudbu umí (viz jazzové začátky), ale chování cirkusáka, který neustále upozorňuje na to, co má, kolik toho má a jak je bohatý. Bohužel ne na duchu. Sebereflexe na absolutní nule. Žalovat tohoto pána na k.rvení hudebního vkusu 4 generací. Krásný příklad: Co za hymnu hokejistům za Nagano, to za pár let ČSSD před volbami. Doporučuji se při sledování pořadů zaměřit na mimiku Majkla D.
25 rokov neviny (2020)
Život je většinou nespravedlivý a je (ne)příjemné ho vidět ve své nahotě. Velmi SILNÝ film. Díky.
Smrtící stroj (1994)
Srágora a ještě zbytečně dlouhá. Naprostá ztráta času.
Repo Man (1984)
Absolutní WTF
Karel, já a ty (2019)
Naděje,že v Česku se točí i inteligentní filmy. Jen škoda,že tento skvělý film skoro nikdo nezná. Holt to nejsou Ženy, muži, děti, všichni v naději bez naděje (díky bohu). Děkuji Bohdane.
Joker (2019)
Phoenix je v Originu nejlepší Joker. Jinak druhý nejlepší. Geniální ztvárnění role. Druhý nejlepší film dle comicsu.
Klaus (2019)
Konečně Vánoční film,kde klišé nepůsobí tak strašně chtěně. Pecka. Má to duši.
Pozor na oči! (2018)
Blbost. Asi tak.