Posledné recenzie (21)
Projekt Adam (2022)
Vtipný a pohodový film na nedělní odpoledne. Nenadchne ale vůbec neurazí. Adamové mají velice vtipný a nezbedný jazýček :-)
Lorelei (2020)
Má někdo po 15ti letech ve vězení právo na druhou šanci? Osobně si myslím, že má. Jenom to nepo*rat... Celý snímek jsem sledovala se zatajeným dechem, jak se s tím popere... Uteklo to rychle. Mé srdíčko zaplesalo nad horou drsňáka skrývající ten nejněžnější cit! Pablo Schreiber v úplně jiném světle, a skvěle mu to sedlo. Více takových rolí (teda, né že by se špatně koukalo na svalouše v neprůstřelce a se zbraní v ruce). Pět hvězd protože si to ten film zaslouží!
Unesený (2021)
James McAvoy byl první důvod, proč film vidět. Druhý byl příběh. Únos malého dítěte je asi vděčné téma, ale z tohoto filmu mám rozporuplné pocity. Film byl dobrý, ale čtvrtá hvězda je jen za Jamese. No, určitě film promítnu ještě jednou, a třeba uvidíme...