Obľúbené filmy (10)
Pýcha a predsudok (2005)
Elizabeth a pan Darcy? Věčný příběh... On je pyšný a ona má předsudky?? Opravdu? Láska prolomí všechny bariéry... A Joe Wright, Keira a Matthew nám to předvedli!
Metallica: Through the Never (2013)
Miesto pri mori (2016)
Chci se na něj dívat pořád, ale zároveň ho už nikdy nechci vidět... Film plný bolesti... Minulost je s námi navždy, jen se s ní musíme naučit žít...
Pearl Harbor (2001)
Hurá do basy (2006)
John Lyshitski a Nelson Biederman IV jsou ti nelepší "trestanci" které kdokoliv kdy viděl!! Jestli se rádi bavíte, musíte to vidět, jinak nepochopíte :-)
Svetová vojna Z (2013)
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Bitka o Sevastopoľ (2015)
Od začátku do konce nevím jestli jsem ráda, že podnikla tuto významnou poctu a zapsala se do dějin. Nevím jestli jsem ráda viděla její trnitou cestu, odhodlání, trápení, štěstí, smutku... Je to příběh plný mnoha emocí... A jsem moc ráda, že ji natočili Rusové... Protože oni to umí, a těším se na další...
Dokonalá lúpež (2018)
Lorelei (2020)
Má někdo po 15ti letech ve vězení právo na druhou šanci? Osobně si myslím, že má. Jenom to nepo*rat... Celý snímek jsem sledovala se zatajeným dechem, jak se s tím popere... Uteklo to rychle. Mé srdíčko zaplesalo nad horou drsňáka skrývající ten nejněžnější cit! Pablo Schreiber v úplně jiném světle, a skvěle mu to sedlo. Více takových rolí (teda, né že by se špatně koukalo na svalouše v neprůstřelce a se zbraní v ruce). Pět hvězd protože si to ten film zaslouží!