Obľúbené filmy (10)
Matrix (1999)
Návrat Temného rytiera (2012)
Počiatok (2010)
Neviem sa dočkať, kedy na to pôjdem znova do kina. --- Dočkal som sa a bolo to úžasne. Druhá projekcia umocňuje zážitok a vypĺňa všetky prázdne miesta.
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Vzpomínky na lásku (2004)
Asi som si vyplakal oči...a tá hudba, Pane Bože! Ďakujem
Prepadovka 2 (2014)
Drive (2011)
Pre mňa najlepší film, ktorý som v r. 2011 videl. Soundtrack 200%. Užíval som si v kine každú jednu sekundu. Bonus: Film sa stal srdcovkou aj pre mojú priateľku, ktorá thrillery vôbec nemusí, a obával som sa jej reakcie po odchode z kina. Dokonalé. Gosling rulez!