Recenzie (170)
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
tak tento film je ozaj majstrovsky. obcas ale rozmyslam ktory bol ten dobry ktory zly a ktory skaredy? bol tu aj niekto pekny? :D
Pitva mimozemšťana (2006)
nuz pekneee len co je pravda. chlapci to na nas v tomto filme usili :D strasni betari ale som sa zabavila a prekvapila. tak co viac mi bolo treba :D
Domov v zálive (1988) (seriál)
volakedy som mala tento serial rada. zaujimave ze ho prestali davat lebo to tusim nikto nepozeral :( :D ale ja som to pozerala!!! ja...
Temný rytier (2008)
wau. povedala som si ked som videla aj pocas pozerania. takze takto zacal batman.. no zacal fakt zaujimavo priam fascinujuco. tento film sa kazdopadne podaril! ak si to nemyslite tak si to pozrite zas :D
Stratení vo vesmíre (1998)
tak toto sa mi pacilo ved preco nie. bolo to celkom zaujimave ak hodnotim dej a prekvapujuce momenty. inak to bolo dost netradicne sci - fi mam ten pocit.
Fanoušci (2000)
film o futbale ktory stoji za to. alan shearer :P hehe
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
bohuzial pre mna ziadna slava.. mozno by mi mal niekto porozpravat o tom co je v tomto filme take skvele. s tazkostami davam 4.
Hráči (1998)
pekne.. pacilo sa mi to. malo to dost veci v sebe ktore ma dostali.
Dogma (1999)
haha parada! takze boh je zena a je to dokonca.. :D dobre vediet. velmi dobra komedia pre mna
Armageddon (1998)
k tomuto filmu mam isty vztah ktory len tazko vysvetlit. hraju tu dobri herci a dej filmu ma bavi cize neni tu o com..