Recenzie (170)
Čas (2006)
nuž tento film bol tak trosku asi aj hranie sa s divakmi. dost zapletene nez aby boli viac vyzdvihnute ine veci.
Povedz, že to tak nie je (2001)
dost blbost.
Dlhý víkend (2005)
ano bola to somarina ale smiala som sa.
Donnie Darko (2001)
ten zajac bol krasny. uhm... hm no film to bol skvely fakt moc moc.
Duch (1990)
uz zas davaju v tv ducha.. ked sa to mama dozvie budeme to kukat.. :( blleee :D
Plechový bubienok (1979)
odporne obcas :D ale celkovo majstrovske.
Černé ovce (2006)
uhm. ovca ktora riadi auto? :D dobre moze byt. hororovy komedia novy zeland to by nemalo sklamat. no iba za tri..
Pokánie (2007)
dala som 5! nuz sice neviem ale asi som to hviezdickami vyjadrila dobre. tomuto filmu ozaj patka lebo je to o NIECOM. a je to kus umelecke v istych momentoch. mnam.
Memento (2000)
hroza dost.. film ktory podla mna ukazuje ake je tazke zit.. a zit s odlisnostou hocijakou.. hmm
Česko - Slovenská SuperStar (2009) (relácia)
obcas hnus a premahanie sa ked tak pozeram aby som sa "bavila".. nic ine tam nie je..