Recenzie (170)
Blízke stretnutie tretieho druhu (1977)
krásne sci - fi
Bol raz jeden život (1987) (seriál)
tak toto je serial pre deti avsak da sa pozerat nie len v detskom veku co je vyborne. je to poucne a zabavne. biologia a medicina sa tu zdaju take lahucke.. nuz velmi ma tento serial ovplyvnil.
Vražda na večeri (1976)
uz si to tak velmi nepatam. ako mala som to videla hmm ale co si pamatam tak to ma dostalo :D
Hodiny (2002)
nekonečná blbovina bez zabavy a pointy... a možno som to len nepochopila ak bolo čo
Môj sused Totoro (1988)
Vynikajúca rozprávočka. Ak sa to vôbec rozprávočkou dá nazvať. No je to skôr fantastický kreslený príbeh, ktorý sa skutočne oplatí zhliadnuť.
Zúfalé manželky (2004) (seriál)
serial ktoremu mi je tazko sa ubranit. ked som ho zacala pozerat tak som sa zabavala a tak som ho pozerat neprestala. som predsa len zenska :D tak ma to cimsi naplna.
Ospalá diera (1999)
legenda o jazdcovi bez hlavy..
Láska nebeská (2003)
no co sa budem osivat. dam 5 hviezdiciek lebo som sa bavila a bolo to pekne mile vtipne!
Upír Nosferatu (1922)
wauuu. prekrasne sa zacali tie horory natacat. toto je to co ja povazujem za symfoniu ako hovori podtitul tohto filmu. ale u mna to je hlavne symfonia rezisera a hercov!
Nuda v Brně (2003)
vtipne a rozdrasane..