Recenzie (390)
15 minút (2001)
Nevím proč jsem měla za to, že hlavní role patří Robertu De Niro a po jeho boku hraje Karel Roden. Ale když jsem film viděla, musím říct, že je to spíš naopak. Hlavní role patří výbornému Rodenovi, vedle kterého si mohl zahrát Robert De Niro. Samotný film je průměrný. Ale za výkon Karla Rodena dávám hvězdičku na víc. Jemu prostě psychopatické netradiční role sednou.
Zelená míľa (1999)
Je to skvělé vězeňské drama, nejen Tom Hanks v hlavní roli je dokonalý a Darabont je na takovéto filmy téměř předurčený. Překvapily mne srdceryvné výkony herců a také zvláštní a nepředvídatelný děj. Ne nadarmo tento film patří k mým oblíbeným.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Nepopírám, že je tento film výborný a že si tak vysoké hodnocení zaslouží. Ale jsou pro mě mnohem lepší filmy, kterým musím dát vyšší hodnocení. A proto nemůžu dát pět hvězdiček.
Obsluhoval som anglického kráľa (2006)
Film mne jednoduše vzal za srdce. Chytl a nepustil. Až po první polovině stisk trochu povolil, ale i tak se udržel až do konce (jen poslední scéna Kaisera a Lasici s pivečkem se mi do filmu absolutně nehodila. Ubohá reklama na bezejmenné pivo). Ale i tak je to film, který si vůbec nezaslouží srovnávat s knížkou - byla to vůbec odvaha se do toho pustit. Nejdřív jsem chtěla dát je 4*, ale protože nechápu těch ubohých 61 %, které film získal, těch 5* tomu prostě dám!
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Ne, spletla jsem se, když jsem u Dobyvatelů Ztracené archy psala, že je to nejlepší Idyho příběh. Tento film je daleko lepší. Mám ráda oba hlavní herce - Harrisona i Seana. Miluju tu akci, miluju ty dialogy. Patří mezi mé oblíbené filmy.
Drobčekovia (2006) (seriál)
Originální.
Asterix a prekvapenie pre Cézara (1985)
Dá se říct, že díky tomuto "dílu" jsem začala Asterixe sledovat.
Simpsonovci (1989) (seriál)
Pokud existuje kultovní seriál, je to určitě tento. Nechápu, jak se někomu nemůže líbit. Snad ještě nebyl díl, kdy bych se nezasmála.
Odložený prípad (2003) (seriál)
O kvalitě seriálu tady nejde diskutovat, ale i tak se zastávám názoru, že stojí za to. Líbí se mi totiž propojení minulosti s přítomností a i případy jsou občas dost zajímavé.
Čierni baróni (1992)
Typický příklad filmu, před kterým nesmíte číst jeho knižní předlohu. Ale i tak - adaptace se povedla.