Recenzie (670)
Columbo - Vražda podľa knihy (1971) (epizóda)
Na môj vkus veľmi slabý záver a taktiež do oči bijúca naivnosť vraha. 70%
Neuveriteľný Hulk (2008)
Incredible Hulk je jedno veľké sklamanie. Opäť raz zase nevyužitý potenciál skvelej postavy Hulk-a. Dialógy stojace za figu borovú, herci na čele s Edwardom Nortonom nehrajú (okrem Roberta Downey Jr. v záverečnom cameo), kamera tiež nanič, príbeh nehovoriac...proste jediné čo stálo za to bol spôsob ako bol zdigitalizovaný Hulk a taktiež záverečný súboj bol vizuálne veľmi dobre spravený.
Salt (2010)
50% ....hlavne koniec bol dost slabý.
Lietajúci cirkus Montyho Pythona (1969) (seriál)
Hodnotenie znížené iba kvôli nevyváženosti jednotlivých scénok. Ale i tak ide o najlepšiu prehliadku Monty Python-ov.
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Jemne som bol sklamaný. Ako pozitíva by som vyzdvihol Chrisa Evansa (Captain America), Huga Weavinga (Red Skull), Hayley Atwell (Peggy Carter), kostými a hlavne masky. Ako negatíva by som uviedol predovšetkým réžiu, choreografiu a z časti aj scenár. 70%
Green Lantern (2011)
No skôr takých 3 a pol, slušných 70%. V tomto roku v porovnaní s inými komixovkami podľa mňa lepšie ako Thor, ale na X-Men: First Class sa samozrejme nechytá. ;)
Rollerky (2009)
Nech si vraví kto chce, čo chce - ja som sa (nečakane) dosť nudil. 50%
Mladé pušky (1988)
Nulový zápis do análov westernu, skôr taká priemerná western-komédia, ktorá sa raz hrá na to a raz na to. No a Tom Cruise tam nebol ani omylom. 55%.
Synecdoche, New York (2008)
Mám silne zmiešané pocity.
Dobrodružstvá Sherlocka Holmesa IV. (1994) (seriál)
Suverénne jediná séria ku ktorej by sa dalo povedať viac kritických slov. ... Prečo? ... Lebo režisérom šiblo v hlavičke.