Obľúbené filmy (10)
Návrat do budúcnosti (1985)
Pět zbraní (1978)
Jeden z najlepsich ak nie vobec najlepsi klasicky kung-fu film z byvalej tovarne na kung-fu klasiky Shaw Shaw Brothers. Jednoduchy dej, skvela akcia a pointa. Pousmejete sa a zaroven vas zaujme. No a kto si neobluby Sheng Chianga? Heh!
Hádaj, kto príde na večeru (1967)
Neskutocny film. Tak silnu psychologicku hru aka je rozputana v tomto proti-rasistickom dramatesom uz dlho nevidel. Velmi dojimavy, uzasne natoceny a samotnymi hercami skvele podany film. Videl som viac filmov na tuto temu so Sidney Poitierom, avsak "Guess who`s coming to dinner" pre mna predstavuje vrcholne spracovanie tazkej temy.
Daj si pohov, kamoš! (1993)
My Fair Lady (1964)
Problémy s Harrym (1955)
Skvely film!!! Necakal som od Hitchcocka, ze dokaze tak krasne narabat s humorom! Skvela cierna komedia, ktora je putava od zaciatku do konca.
Toy Story - Boj hračiek (1995)
Sedem statočných (1960)
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Pre mňa osobne najlepšia epizóda Star Wars. Je to absolútna dokonalosť, ktorej nič nechýba. Je dobrodružná rovnako ako akčná, nechýba humor, poprvýkrát sa objaví Yoda, dej má úžasný spád a ani na sekundu nenudí a nakoniec scéna, pri ktorej som mal zimomriavky, keď Darth Vader povie Lukeovi: "I am you father". Who-ha-haaa! :D
Ip Man 2: Majstrovo víťazstvo (2010)
Pokračovanie úspešnej prvej časti o najznámejšom majstrovi kung-fu štýlu Wing Chun ani trošku nesklame svojho diváka, hlavne čo sa týka tej športovej stránky. Neskutočne som si užíval súboje, lebo hlavný hrdina zviedol súboj s každým kto ho vyzval, čiže sa dá povedať, že nakopal každého komu som to počas filmu prial. Donnie Yen svojou charizmou opäť dáva svojej postave niečo extra a súboje sú svojou zaujimavosťou na jedničku. Ak mi niečo vadilo na filme, tak to bolo prílišne okaté očiernenie britov (západu) ako elementu zla a a heroizácia číňanov ako čistého elementu dobra čo iba poukazuje na to, že ide o čiastočnú biografiu Ip manovho života.