Recenzie (1 543)
Sněžné bratrstvo (2023)
Nová verzia predchodcu amerického filmu Prežiť tentokrát v Španielskej produkcii, film je rovnako dobrodružný a dojímavý ako aj jeho americká verzia 3*
Raz žiť, dvakrát zomrieť (2006) (TV film)
Slabší krimi film, kde žene zmizne manžel , tá začne po ňom pátrať pod podmienkou, ktorú dostane od neznámych mužov ,zapája sa do toho aj FBI až nakoniec vyjde najavo skutočná pravda o manželovi 2*
V letu (2024)
Slabší film, od ktorého netreba veľa očakávať ,malo akcie , či humoru ,možno niečo pomenej z akcie na konci filmu ale ináč žiadna sláva ,nenápadne prerobené lietadlo, ktoré sa nápoji na skutočné a lúpež zlata 2*
Zlá karma (2001)
Pacientka, ktorá utečie z ústavu začne ohrozovať doktora a jeho rodinu Thriller 3*
Cizinka (1995)
Cudzinka v meste robí poriadky s gangom motorkárov 3*
Matkina prosba (1995) (TV film)
Silná dráma o chorej žene žijúcej bez manžela,ktorá má syna a snaží sa užiť si s ním do poslednej chvíle jej života 3*
Stav milosti (1990)
Dráma z prostredia gangstrov mafiánov , ktorý si vyrovnávajú medzi sebou účty 3*
Světlo ženy (1979)
Psychologicky film o dvoch náhodne sa stretnutych ľudí h, ktorý sa do seba zaľúbia a hľadajú zmysel v živote 2*
Celkom obyčajný príbeh (1978)
Príbeh zo života ženy, ktorá na začiatku filmu podstúpi interrupciu po rozchode so svojim milencom a vráti sa k nej jej bývalý manžel 3*
Letisko 1975 (1974)
Výborný snímok z prostredia lietadla do ktorého nabura druhé oproti idúce mansie lietadlo a spôsobí tak nebojí vo vzdušnom priestore ,kde za zranených pilotov musí zaskočiť letuška, Záchranná akcia 4*