Recenzie (205)
Milionár z chatrče (2008)
Jak to tak mohou lidi tak žrát, nepochopim.
Poliš z obchoďáku (2009)
Pohodová hříčka, sice trochu klišovitá a místy nevtipná, ale přesto pohodová.
RoboCop (1987)
Další klasika, která mě strašně zklamala.
Jana Eyrová (1996)
Velice nemastná a neslaná adaptace, ale Wiliam Hurt dokáže svým charizmatem zachránit kde co.
Hancock (2008)
Tak nechutnej hapy-end jsem už hoodně dlouho neviděl a doufám, že dlooho neuvidím.
Spider-Plant Man (2005) (TV film)
EPIC!
Mystic Knights of Tir Na Nog (1998) (seriál)
Je to sice kravina na entou, ale aspoň se zasmějete.
Rukojemník (2005)
Strašně průměrné cíl to sice splní, bavíte se, ale zapomenete na to po 5 minutách.
Hellboy (2004)
Děj sice stál za velký kulový, ale vtipné hlášky, zajímavé vedlejší postavy a fakt pěkný efekty to celé zachránily, takže jsem se celkem dobře bavil. Bohužel ani to nestačilo na 4 hvězdičky.
Balíci (2004) (TV film)
Forever metal, teta.