Posledné recenzie (5)
Iron Fist (2017) (seriál)
Iron Fist je za mě zbytečně hejtovaný. Např. Finn Jones mi do té role sedí jak p***l na hrnec. Akce tam je sice trošku méně, ale to mi vůbec nevadí. Příběh a postavy to za mě skvěle balancují. Jessica Henwick je skvělá a společně s Finnem mají suprovou chemii. Za mě zcela zasloužené čtyři hvězdičky.
Hotel Transylvánia: Transformánia (2022)
Za mě asi nejhorší z těch 4 dílů. Pro děti super ale mě už je skoro 18 a některé věci mi tam vadily. Např. Johnny mi tam přišel hrozně otravnej a ukříčenej. Některé vtípky mi tam přišly dost zbytečný. Samozřejmě nějaké byly dobré ale oproti ostatním dílům jich moc nebylo. Příběh byl stejný jako v předešlých dílech. Nejdůležitější je rodina. Doufám že jestli bude 5 díl, tak že to bude lepší jak 3 a 4 díl. Za mě takové 3 hvězdičky.
Paddington 2 (2017)
Příjemná, zábavná, rodinná pohádka, která bude bavit jak děti tak i dospělé. Paddington je roztomilý, malý a hodný méďa kterého mají všichni rádi. Příběh filmu je takový klasický ale to vůbec nevadí, jelikož humor, postavy i vztahy mezi nimi to úplně zachraňují. Je mi skoro 18 a ke konci filmu když se tam objevila jedna postava, tak mě to skoro dojalo. Za mě zcela zasloužené 4 hvězdičky.