Recenzie (11)
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Parádní příběh ze světa Star Wars
Moderní láska - Cizinci ve vlaku (do Dublinu) (2021) (epizóda)
Nejlepsi dil obou serii. Skvely humor, narazky, pripomenuti, ze lockdown nebyla zadna sezonni zalezitost a mohlo to prevratit veskere plany naruby. Scena ve vlaku byla TOP! (skoda jen, ze kytarista ve vlaku nebyl Ed Sheeran :-D... to by melo jeste lepsi "dozvuk", a klidne by to mohlo byt propojene s jeho roli v prvni serii). Konec mne opravdu mrzi, takova romantika by si rozhodne zaslouzila stastny konec.
Princezná zakliata v čase (2020)
Výborný fantasy film. Pohádkou bych to úplně neoznačil. Skvělý příběh, hudba, humor a píseň. Pro celou rodinu.
Ať žijí rytíři! (2014) (seriál)
Velice hezká dobrodružná miniserie. Pobaví, rozesměje a neurazí. Na víkendové večery jak dělená.
Swordfish: Operácia Haker (2001)
Až na umělecky vyjádřený hacking, povedený film se skvělým soundtrackem.
Avanpost (2019)
Skvělá podívaná, jedna hvězdička dolů za ten konec... Nicméně, celý film jsem se výborně bavil.
Dámský gambit (2020) (seriál)
Skvělá a chytlavá minisérie
Super 8 (2011)
Výborný návrat k osmdesátkám. Kamera, příběh, atmosféra a hudba. Člověk si hned připomene E. T. a Blízká setkání třetího druhu. Nemluvě o závěrečných titulcích. Paráda!
Vojak 3: Obkľúčenie (2016) (TV film)
Neni to Jarhead - taková Hlava22 z Perského zálivu. Nicméně dustojný nástupce prvního “dílu”. Dobře natočený, vtipný, výborné akční scény. Dvojku měli vynechat... tohle je skvělý akční film s Namořní pěchotou ze středního východu!
Mariňák 2 (2014)
Slabší odvar a přílišný patos.