Recenzie (3 528)
Roboti (2005)
Pěkná animovaná kravina se spoustou odkazů a narážek. Nejlepší je ta začáteční cesta v kouli. "Jsem královna dožínkového plesu." :D
Riddick: Kronika temna (2004)
Vin Diesel se jako Riddick vrací ve velkém stylu. Líbilo se mi to víc než 1. Nejlepší byli ti psi ve vězení. Pokračování nebylo špatné. :)
Resident Evil (2002)
Akční Milla Jovovich likviduje zombíky vytvořené Umbrella Corporation. Je to docela akční klasický nářez. ;)
Ratatouille (2007)
Sympatická pixarovka o francouzské kryse, která umí vařit jako nejlepší šéfkuchař. A opravdu jí to jde. :)
Rambo: Do pekla a naspäť (2008)
Sylvester Stallone se vrací a je pořád ve formě. A to do staré dobré džungle. Opět s rákosníkama pěkně zatočí. S lukem mu to opravdu jde.
Rallye smrti (2008)
Jason Statham tu celkem září. Nehraje jen klasického zabijáka, umí i závodit. Vězeňské závody se mi hodně líbily. Hlavně ten poslední byl hodně dobrý. Jejich partnerky byly taky pěkné. :)
Snowboarďáci (2004)
Film mého mládí. Janák celkem vystihl dobu. Dal mladým to, co bylo zrovna in. Taky se tu člověk nasměje, i když ty fóry časem ztrácí kvalitu. "Já to tady jenom dostříkám." :D
Rafťáci (2006)
Podobná situace jako u Snowboarďáků, ale v létě. Nechybí skvělé fóry a zábava. Bohužel jsem tento film ocenil spíš, když jsem byl mladší. Teď už jsem na něj asi trochu starý. "Zelená, není!" :D
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Nechápu, jak se Quentinu Tarantinovi jako tenkrát ještě ne tak známému režisérovi povedlo sehnat do toho filmu tak hvězdné obsazení. Jeden z nejkultovnějších a nejkontroverznějších filmů co znám. Hlavně díky hláškám. Tohle viděl snad každý. Děj je ale popřeházený. "Viděl jsi tu snad někde ceduli sklad mrtvejch negrů?" :D
Taková normální holka (1999)
Už o trochu slabší než Deset důvodů, proč tě nenávidím. Taky je tento film parodován v Bulšitu a to opravdu dost dobře. :D