Posledné recenzie (3 526)
Šógun (2024) (seriál)
Za mě teda dost zklamání. Moc nerozumím místnímu hypu. Jako je to hezky natočené, ale skoro nic se tam neděje. Asi nemám sílu na další díly a nějak dál v tomhle seriálu pokračovat... "Vzdej se!"
Kolaps (2024)
Tento film mě dost překvapil. Podle traileru jsem neočekával moc, ale nakonec stál za to. Sledujeme tento příběh očima novinářů, kdy jsme vtrženi doprostřed konfliktu bez jakékoliv expozice. Putujeme s nimi z New Yorku na Washingtonu napříč zničenou Amerikou. Po cestě naši hrdinové zažívají nejrůznější strasti, které válečná země může nabídnout. V podstatě ani nemáte, jak poznat, kdo je hodný a kdo ne. Celý závěr v D.C. je hodně silný, Jsme tady vtrženi přímo doprostřed válčené zóny a vše sledujeme prostřednictvím našich hrdinů z první linie. Působí to hodně autenticky a emotivně. "Jaký druh Američana jste?"
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
Prequel, který asi nikdo nečekal. Po vlažných ohlasech, jsem moc nečekal, ale nakonec mě to celkem bavilo. Jen bych teda ubral stopáže. Celý závěrečná část se trochu táhla. Sledujeme tady mladého Snowa, jak si postupně razí cestu na vrchol. Nemá to ale vůbec jednoduché. Většinu času mu vlastně budete celkem fandit. Samotná část ohledně her a Kapitolu mě bavila. Poslední třetina mi to ale trochu zkazila. Asi to ale bylo nutné pro vývoj postavy. Každopádně pokračování asi nečekám. "Are you, are you, coming to the tree..."