Recenzie (538)
Roztápanie (2023)
Tíživá atmosféra s předzvěstí něčeho zlého, co sice člověk tuší, ale nakonec je v šoku.
Zóna záujmu (2023)
Námět zajímavý. Ale působilo to na mě chladně a nevyvolalo žádnou emoci.
Smrť a iné detaily (2024) (seriál)
Strašně zdlouhavé a přitom to ze začátku vypadalo docela slibně. Bohužel teď mám spíš dojem, že to mělo 30 dílů a ne 10.
Expatrianti (2024) (seriál)
Nicole mám rád, ale sem se nehodila a je to asi nejslabší článek.
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Námět by nebyl špatný, ale celá tato řada trpí naprosto neoriginální kamerou a režií. Z toho šlo vytřískat mnohem víc. Zcela bez atmosféry. Škoda.
Veronica Marsová (2014)
WTF?!
One Piece (2023) (seriál)
Asi nejsem správná cílová skupina. Vůbec mě to nebavilo.
Nech svět světem (2023)
Super námět, jen mi připadá, že z toho nevytěžili, co se dalo. Pár silných momentů, ale nakonec takové nijaké.
Oppenheimer (2023)
Jde si Nolan pro Oscara? Asi ano, protože jde o skvěle natočený, hvězdami nabušený film s parádní hudbou. Hvězdy hrají úžasně. Pro mě je to ale film raztahaný, ukecaný a jeho nejslabší. Nechal mě absolutně bez emocí. A takovým filmům se dost často Oscar dává.
Spomienky z Afriky (1985)
Zklamání. Tak dlouho jsem to chtěl vidět a mé očekávání bylo asi moc velké. Krásná hudba, to je ale vše.