Recenzie (26)
Kruk (2018) (seriál)
Výborný seriál. Můžu říct, že první série je dobrá, kde se seznamujeme s Adamem Krukem a jeho bolestnou minulostí, ale druhá a třetí mi nedali klid, abych to nesjela jak nejrychleji mi čas dovolil naráz během dvou dnů. Pro mě skvělá podívaná. Celkově 8/10..
DogMan (2023)
Zajímavý film. Uvedla bych ještě žánr komedie, což jsem nečekala, ale místy překvapilo a pobavilo. Čekala jsem více psychologické drama, proto trochu zklamání, ale nevadí. Caleb byl úžasný a za něj 70%.
Zabiják (2023)
Bohužel 6/10..Můj oblíbený David Fincher tentokrát u mě nezabodoval. Po vizuální stránce supr, jinak chvílemi velký dobrý a naopak, taková střídačka 😶.
Ještěr (2023)
Čekala jsem pecku, dle zdejšího hodnocení, ale byl jen dobrý. Pomalejší tempo mi nevadí, ale chybí mi hutnější atmosféra. Za mě 7 /10..
Oliver Sherman (2010)
Válečný ne, ale o traumatech z války ano. Slušné psychologické drama,thriller. Divný pocit od začátku do konce. A to mám ráda. Napínavé tísňivé zlo. 7/10
Sound of Freedom (2023)
Tohle téma je velmi smutné, ale film nemá tu hloubku a sílu co jsem čekala a viděla u jiných na podobné téma. Hodnocení přehnané asi pracují u ostatních jen emoce, jinak si to neumím vysvětlit. Neukazuje nic nového, co by mě zaujalo. Jako thriller o vyšetřování dobrý. No reklama udělala své, ale oproti jiným filmům, pouze slušný nadprůměr. Více než 7/10 nemůžu dát a i to je dost.
Adamovo tajomstvo (2003)
Ještě, že jsem se tentokrát nenechala odradit hodnocením filmu a na doporučení ho zhlédla. Zaujal mě svou ponurou atmosférou, dějem i hereckými výkony. 7/10.
Kapitán (2017)
Výborný ve všech směrech, nemám co dodat. Dlouho už mě nic tak nepřekvapilo z novějších válečných filmů.
Tuláci (2023)
👎👎👎
Hypnotic (2021)
No nic moc, do slušného psychothrilleru to má hodně daleko, předvídatelné od začátku pro mě, dokoukala jsem aspoň pro pobavení.