Recenzie (27)
Věřte nevěřte - Letadlo / Zbraň / Portrét / Propustka / Volající (1998) (epizóda)
Letadlo - 2; Zbraň - 5; Portrét - 2; Propustka - 3; Volající - 2;
Válka v Tichomoří v barvě (2018) (seriál)
Dílů je 8, prima odvysílala 7 dílů, přeskočila 7 díl
Hlava 22 - Epizoda 1 (2019) (epizóda)
Nemastný, neslaný první díl. Snad to bude lepší.
Greyhound: Bitka o Atlantik (2020)
Libilo se, moc... A vite proc? Dostali jsme to nejlepsi v 90 minutach, bez zbytecne dlouhych scen tak jako to bylo u Pearl Harboru. Primo film ponori do deje a ledoveho Atlantiku. 10/10
Zaklínač (2019) (seriál)
Pro nečtenáře asi dobré, ale pro fanoušky knižní série nebo té herní už moc ne. Nicméně série ani nezklamala, jen mě ani nějak nenadchla.
Zaklínač - Čtyři marky (2019) (epizóda)
Z Yennefer udělali něco, co nikde psáno nebylo... 50%
Bratstvo neohrozených - Carentan (2001) (epizóda)
Jeden z nejlepších dílů série, parádně zpracované. Jak už zde někdo psal, taky mi to dost připomnělo CoD
Bratstvo neohrozených - Day of Days (2001) (epizóda)
Parádní druhý díl, nemám co vytknout. Dávám zasloužených 5* Jen tak mimo ale, je škoda, že nebylo aspoň nějak trošičku ukázáno ten masakr na pláži (Omaha, Utah). Ale třeba je to v dalším díle, seriál vidím poprvé.
Bratstvo neohrozených - Currahee (2001) (epizóda)
Klasika, první díl série je vždycky takový nudnější, stejně jako to bylo u The Pacific. Seznámení s postavami, nějaké vedlejší věci, které v seriálu ani nemusely být. Každopádně mnohem lepší úvodní díl, než u The Pacific.
Pacifik - Home (2010) (epizóda)
Perfektní tečka za tímto skvělě zpracovaným seriálem. Až mi málem ukápla slzička, když jsem viděl, jak se mariňáci po takovém pekle vrátili zpátky domů za svými nejbližšími. Nádherný seriál.