Posledné recenzie (68)
Ant-Man a Wasp (2018)
Hmm... ačkoliv jsem prvního Antmana neviděl, tento se mi docela líbil i přes to, že neměl bůhví jakou zápletku. Taková rodinna komedie na večer :)
Epidemie (2018)
Kvalita střihu, nahrávání i samotného konceptu si zaslouží 5*. Nevyjadřuji názor, co si myslím o konci. Peťan se STNenem mají YTB pořád co nabídnout a i přes nízkou sledovanost věřím, že je to neodradí k dalším skvělým projektům jako je tento. Ještě bych rád podoktnul, že Miško je velmi skvělý vypravěč a dá se říct i herec. Měli by jste chlapci zkontaktovat nějaké produkční studio a ukázat jim Vaše skvosty, protože vím, že máte na to, natočit pořádnej boom🙂
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Kdo neviděl Harryho Pottera jakoby nebyl. Krásné jak knižní tak i filmové zpracování. Herně už moc nezapadl, ale taky jsem u HP5 a HP6 na PS2 strávil nemálo času a obě hry minimálně 10x dohrál. Jednička neurazí ani toho největšího kritika. Neutrálně napínavý příběh, od kterého se nelze otrhnout (pokud teda nesledujete v TV, kde vám nam*dají xx reklam). Herecké výkony v jejich letech jsou velmi povedené, klobouk před celou sérii.