Recenzie (299)
Thor (2011)
Krásny pussy film, už sa teším na dvojočku :)
Scorpion (2007)
Jediné čo potešilo, bola prítomnosť Jeroma le bannera (K1).
Rituál (2011)
No asi takto. Keby hral Anthony a Rutger v "Paneláku" (prid*baný seriál SK produkcie), tak to budem sledovať. Čo je aj jediný dôvod prečo som vydržal s vymietaním diabla v podaní Mikaela Håfströma do konca. Okolie filmu okrem spomínaných pánov, vrátane ostatných hercov stálo za howno... Takže * za Anthonyho a * za Rutgera...
Kauza CIA (2006)
Bez chuti a zápachu, v skákavom časovom slede, pretkané nudou. Dovolím si tvrdiť, že keby za storením snímky nestáli mená s cvengom, film je v úpne iných číslach...
Pochovaný zaživa (2010)
Mucha zavretá v zápalkovej krabičke, akurát netelefonuje :) Ale napätie bolo viac ako 220 V. V zhľadom na to, že rozpočet bol menší ako cena zippa, pre mňa good.
Nezastaviteľný vlak (2010)
Z niečoho nič. Cobra 11 na koľajniciach...
Čierna labuť (2010)
Keď som videl tento rok Predators, tak som začal veriť v koniec sveta. Po vzhliadnutí Labute názor mením. Niečo tak nádherne, plno_emočné a smutné, sa tvorí len s veľkou dávkou umu a zriedkavo. Natalka, klobúk dole. Vincent, neviem či toto bola rola pre teba...
Machete (2010)
Veľmi chutná žánrová jednohubka, ktorá však nevyvoláva túžbu k opätovnému vzhliadnutiu...
Šanca na prežitie (2010)
Dlho som nevidel absolútne filmové nič... zle, zle...
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Čo som čakal, som aj dostal!!! Ďakujem Sly za túto lahôdku, mlask na jeden hlt :)