Recenzie (299)
Lidská stonožka 2 (2011)
Retard, ktorý má problém s vytretím vlastného zadku, skladá ľudskú stonožku... Najhrozivejšie na druhej časti je predstaviteľ hlavnej úlohy, ktorý na mňa pôsobil dojmom, že jediné čo zvládne je "naložiť si" do vlastnej postele...
Policajt z New Yorku (2011)
Al to čo si spravil?
Bez mena (2009)
Čakal som úplne niečo iné, ako obohraté "láska mení všetko".Organizovaný zločin, obliaty mexickým potom vs. love story a ľuskosť?Načo!? No aspoň maskér si zablbol ...
Biela masajka (2005)
100% zhoda s komentárom od užívateľa "Smok" well done niet čo dodať !!!
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
Hra na city, ktorá nefunguje. Umelé a suché ako komunistická inscenácia, reznutá hereckým výkonom nemeckej kriminálky. Na druhú stranu naivita klape na 100%... V mojich očiach absolútne zle. Film má k dátumu 31.7.2011 84%, ja sa pýtam začo?
Ozajstné zviera (2005)
Ak bol tento film stvorený pre edukatívnu výuku v Bronxe prvého stupňa základnej školy, tak potom chápem význam jeho zrodu...
X-Men: Prvá trieda (2011)
Hell f(o)cking yes!!! Bolo tam "ono", bola akcia aj náväznosti. Brutal spokojnosť! A ešte musím dodať, že sa mi veľmi páčil castning na Magneta, v obidvoch vekových líniach.
Boj o život (2004) (TV film)
Shit, to už radšej http://www.csfd.cz/film/9855-zivy-terc/ a to je čo povedať :)
Prenasledovaný (2011)
Problém filmu je v tom, že "ono" tam nie je, akoby ste išli v porsche po novej ceste 50 km/h. Škoda...
Hranice ovládania (2009)
Och, kroch ! Tak toto je strava, pre vybraný druh prasiatok s vysokým zatúpením vitamínov I&Q. Hlavný hero, ktorý sa hýbe chôdzou čerstvo znásilneného rastamana, síce pobaví, ale to je celé, čo pre mňa film doniesol. Každopádne ak sa chcete unudiť k smrti, tak snímka je vhodný prostriedok na samovraždu.