Recenzie (299)
Titanic (1997)
Je to veľmi precenený film, na základe získaných uznaní nevidím spätnú reflexiu pre diváka. Musím ale uznať, že niektoré momenty boly tak sladké, že som sa čudoval prečo môj televízor nedostal cukrovku.
O 28 týždňov (2007)
Hlúpy scenár, hlúpe chovanie armády, hlúpe správanie postáv, výber nemastných/neslaných hercov, jeden dobrý hudobný motív + pár štavnatých trikov, ale to je tak všetko.
13 Tzameti (2005)
Postavené na biednom scenári , s veľkým hereckým výkonom sa tu ťiež nestretnete. Film sa po skoro 2/3tinách rozbieha, ale aj tak nič moc neponúkne.
Krok za krokom (1991) (seriál)
Americké klišé dokonalej rodiny, kde sa všetko ukážkovo zvláda a vyriešenie problému samozrejme prináša ponaučenie. 1* za Couďáka.
The Hire: Powder Keg (2001)
Dokázalo ma to vtiahnuť do deja, skoro aj k slzám dojať. Dobre zvolený hudobný doprovod, ktorý novodzuje ponurú atmosféru útrap vojny. Škoda tej krátkej stopáže, pre mňa najlepšia časť zo série BMW.
Rubber Johnny (2005)
??????? nechcel by so nosiť v hlave, to čo tam má tvorca tohto klipu.
The Call (2006)
"Power is nothing without control" skvelý nápad aj pointa tejto krátkometráže.
9 (2005)
Najlepší "kraťas", aký som kedy videl. Ponúka viac ako niektoré celovečerné filmy. Vizuálne , samplovo , hudobne 100%
Hellraiser: Prophecy (2006) (amatérsky film)
Príjemnejší je mi pohľad do žumpy... brutal sračka
Saw 3 (2006)
2* za pig destroyer machina.