Recenzie (299)
Osem hrozných (2015)
Quentin by mal zmeniť dílera! + 180min/2 Rozťahané ako bigotné drísty, miestami nezáživné a prenegrované.
Marťan (2015)
Možný SPOILER! Je to veľmi poučné! Bez hovna to nejde ani vo vesmíre (ja vám to hovorím stále) a disko muzika, produkuje toľko adrenalínu, že sa ti proste nechce chcípnuť. Pridaj premotivovaného Damona vlastným bytím, v dávke predajcu po telefóne, ktorý ti 10 raz z ľahkosťou ponúka to isté aj keď si ho 9 krát poslal do pece + s prepožičanou gebuľou od Macgyvera nakopeš kozmu prdel. Teraz to hlavné, Čina a USA sú už kamaráti, čo môže mať za dôsledok nárastu cien v elektronike! Ak si chcel novú práčku na mozog, neváhal by som.
Let (2012)
Denzel to dal, ale citil som z neno Foresta Whitekra, zvlastne...
Veterán (2009)
Vyschnutý bubeník Lungren behá obnažený a ukazuje krásu tela v podaní vysušenej slivky. Niekto fakt nevie kedy dosť...
Lincoln (2012)
Neviem sa zbaviť pocitu, že som sledoval priemerný film z produkcie Hallmarku. Od kombinácie Štefana a Daniela som rozhodne čakal viac...
Superžralok (2011)
Škoda, mohlo z toho byť dobré porno...
Líštičky (2009)
Žožen prachy a poďme sfilmovať moju osobnú traumu...
Bátoryčka: Krvavá grófka (2009)
Jakubisko, Jakubisko...
Obchodník se smrtí (2006)
Tak toto je neštastný počin ako terorizmus sám...
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Mám slabosť na Planétu opíc od detstva, preto odpúšťam miestami umelo pôsobiacu digitalizáciu aj Jamesa Franca v hlavnej úlohe. Naopak musím pochváliť originalitu príbehu ktorý prekvapil !