Recenzie (82)
Počiatok (2010)
Ty vado, kéž by šlo dát těch hvězdiček víc :)) Asi tak pikosekundu po skončení filmu mě napadlo jediný - tohle musim vidět znova, a pak ještě jednou, a zase... :D Fakt to je něco úžasnýho, plné napětí a okamžiků vhodných k zamyšlení..MUSÍTE VIDĚT!!!
Sex v meste 2 (2010)
Film mi dal přesně to, co jsem od něj čekala. Už v seriálu mi vadilo chování typu " Mám depku, jdu si koupit šaty od Diora, k tomu boty a ještě taky třeba byt.." Ale jedno mě vždycky dostane...Samantha :) Její hlášky vždycky všechno rozseknou.. Třeba "Kdo objednal párky?" :D Kvůli tomu, dávám *** :)
Prekliaty ostrov (2010)
Mrazivá atmosféra prokletého ostrova na mě dýchala hned od začátku..Scorsesemu se povedlo dokonale provokovat naší zvědavost a napínal nás jak jen to šlo, aby jsme na konci došli k naprosto strhujícímu vyvrcholení děje. Zkrátka dostala jsem, co jsem chtěla, ani jsem nečekala, že film bude až tak skvělý. A ať si o DiCapriovi říká kdo chce co chce, já mu tu jeho roli prostě vždycky věřim a myslim že jeho hereckej výkon zde fakt stojí za podívanou.
Výmena (2008)
Šmejdi policajtský zkorumpovaný...
Milý John (2010)
Teda musim se přiznat, že tomu hodně přidal zatraceně sexy Channing Tatum :) Co se dá dělat, sem normální holka :) Ale když to tedy budu hodnotit s trochou nadhledu, tak je pravda, že děj není příliš nápaditý, tak nějak se to do toho očekávaného konce dovleče a šup, je konec.. Nicméně, i tak to bylo celkem příjemný pokoukání :)
Nebezpečné známosti (1988)
Intriky, intriky a zase intriky.. Dokonalé obsazení hlavních rolí, Glenn Close je perfektně prohnaná a John Malkovich zas úžasně úlisný :)
Umění lhát (2009)
Ten film měl tak široké pole možností, díky námětu se mohlo stát tolik věcí, bylo nekonečně příležitostí jak to udělat zajímavé... Ale z nějakého důvodu se to ani ne v polovině zvrhlo v příliš romantické klábosení a očekávaný závěr, který by nevadil, kdyby film pokračoval v tempu, ve kterém začal..
Hollywood Ending (2002)
Opravdu slabší Allen, ale několik svělých momentů tam bylo :)
Slídil (2007)
Jude se fakt odvázal, skvělá podívaná :)
Morganovci (2009)
Ač byl Hugh opět k sežrání a vtipně roztomilej jak to umí jen on, filmu to přece jen nepomohlo.. Tak nějak tomu chyběl spád, a nedokázalo to upoutat takovou pozornost...celkem slabota no..