Recenzie (82)
Prezident Blaník (2018)
Dlouho, ne kecam, NIKDY se mi nestalo, aby lidi v kine tleskali :) perfektni!
Dobrú noc, mami (2014)
Pozor, spoiler !!! Někdo tu hezky charakterizoval tento film jako "znepokojivý", což je podle mě dost výstižné. Atmosféra super, napětí tam bylo, jenže mě ten náznak pointy v podstatě od začátku tak nějak zklamal, protože jsem čekala, že se objeví ještě nějaký zvrat.. Ale rozhodně zajímavá podívaná.
Divoké historky (2014)
Miluju když vůbec nevím, co od filmu čekat, a on mě pak totálně dostane - a tohle byl jeden z těch zážitků :) Každá povídka má svou hloubku a nabízí všechno co divák potřebuje - je tam napětí, akce, sranda, myšlenka, zvraty... A ta poslední? Vrchol absurdity, dlouho jsem se tak nepobavila!
OUTsideři (2014)
Skvělý výkon Roberta Sheehana to myslím dost táhl. Celkově příjemný film, pár dobrých vtipů... Ale na 4 hvězdy tomu přece jen něco chybělo.
Whiplash (2014)
Když touha po slávě je silnější než vy... Skvělý film, to trénování jsem s ním úplně prožívala! Výkon obou hlavních protagonistů je obdivuhodný, vtáhne vás do děje.
Rodinná oslava (1998)
Po shlédnutí tohoto psycha si začínám vážit našich nudných rodinných oslav :)) Ale vážně - silný zážitek, který ve mě zanechal spoustu dojmů, psychologie postav neuvěřitelná.
Pred úsvitom (1995)
Milé a přirozené, opravdu příjemný zážitek :)
Meno (2012)
Magnifique! :)
Podfukári (2013)
Celé mě to fakt bavilo, krásně to odsejpalo, vtáhlo mě to do děje, akorát na konci mi tak nějak chybělo ještě 10 minut navíc. Bylo to docela rychle ukončené a člověk si to musel v hlavě trochu dosrovnat, ale jinak super! :)
Veľký Gatsby (2013)
Knížku jsem četla a popravdě, ač se to stává fakt málo kdy, film ji pro mě tentokrát předčil. I když tam spousta věcí zabíhala do extrémů, tak nějak se to k tomu stylu režie hodilo a nepůsobilo to rušivě. No a DiCaprio mě nepřestává ochromovat :) Ta role na něj pasovala a nechyběla tam ani klasická "freak out" scéna, v těch ho nikdo nepřečí :)))