Recenzie (113)
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Zatiaľ slabšie, ako pôvodný WD, ale zaslúži si ot šancu.
Muž z ocele (2013)
Snyder ukázal Emmerichovi, ako točiť blockbuster mega rozmerov. Alebo Cavill je kráľ a Routh sa môže ísť skryť.
Mission: Impossible 5 (2015)
Remeselne natočený akčňák. Tie 2 hodiny zbehli, ako voda. Nenudil som sa a skvele bavil. Neviem, či najlepší diel série, ale rozhodne bolo, na čo pozerať!
Ľadové peklo (2015)
Takto má vyzerať nízkorozpočtový zombie horor!
Útok trojhlavého žraloka (2015)
Rok 2050 - útok 100 hlavého žraloka. A zasa odpad, ako vždy. Nejako sa nám rozmohol žraločí odpad.
Žraločí tornádo 3 (2015) (TV film)
Mám pocit, že milovníci filmového trashu hodnotia tento kúsok zámerne vysoko. Ano, je to trash najvyššej úrovne, ale stále je to len odpad. Takže dať tomu ****, to je dosť mimo.
Sabotáž (2014)
Síce najslašbí Ayer, ale napriek tom uto bola jízda, wow!
Pojedeme k moři (2014)
Nečakane silný zážitok. Mádluv debut prekvapil a knokautoval aj mnoho skúsenejších režisérov. Ako prvotina skvelé!
Burying the Ex (2014)
Bavil som sa dokonale! Skvelý feeling hororov z 80-tich rokov oblečený v modernom kabáte. Super!
San Andreas (2015)
Horšia katastrofa, ako zemetrasenie vo filme, je film sám.