Recenzie (258)
Strážcovia (2009)
Jedno z najlepsich komixovych spracovani, jednoducho super pribeh a super efekty a super postavy a... super!
Jánošík - Pravdivá história (2009)
Ako som predpokladal je to skutocne dalsi Slovensky film, ktory stoji za to... aby bol naveky vymazany z pamati vsetkych co ho kedy videli, ba co len o nom poculi. Dalsi Slovensky brak, na ziadny dalsi Slovensky film uz do kina nepojdem, nehodlam podporovat pseudoumenie.
Bratislavafilm (2009)
Nie som frajer namysley ale z ich prostriedkami natocim s priatelmi za par dni lepsi film. Mozno si toto najde ocenenie u "divaka - prudkeho konzumenta" ale ak niekto o filme a umeni nieco vie nemoze toto povazovat za ziadnu vyhru. Zas len dalsie sklamanie Slovenskej produkcie, zas klame propagovane ako dobry film!
Bruno (2009)
Mam rad ked sa dava najavo Americka lahkoduchost a malomestskost. Nadhera!
Kamoš za všetky drobné (2009)
Tento film mam rad koli tomu ze v nom hraju dvaja herci s roznych serialovych hitov ktory su celkom v pohode. Inak sa jedna o klasicku romanticku komediu, cize zaner slaboduchy a mnou neuznavany, hehe.
Nedodržaný sľub (2009)
Nie je to urcite zly pribeh ale filmovo nie az tak prevratny ani napad ani spracvanie. Ale kedze je to Slovensko Cesky film tak celkom uznavam ze je to lepsie ako hocico za posledne roky!
Tokio! (2008)
Tazko sa to hodnoti ako celok, ale kazdopadne aj ked sa to oplati vidiet a su to super napady, v kazdom tak trosku cosi chybalo.
Baader Meinhof Komplex (2008)
O Nemeckej teroristickej histórii som teda skutočne nevedel, veľmi ma to neprekvapuje, veľa vecí je radšej ututlaných aby sme sa nestali radikálmi aj my.
Planéta opíc (2001)
Keď sa tesár utne... myslím tým Tima!
Vincent (1982)
Tim Burton jednoznačne ukazuje že to jednoducho vie!