Recenzie (212)
Oceľové magnólie (1989)
Ráda si čtu komentáře u filmu, jelikož často objevím filmy, které vůbec neznám, a nebo které bych si nepustila. Ocelové magnolie k nim patří. Možná jsem čekala malinko více, vzhledem ke komentářům, ale zklamaná nejsem. Film, který mě rozbrečel, si plné hodnocení zaslouží. Herecké výkony skvělé.
Tango a Cash (1989)
Skvělá podívaná. Vtipný, výborný akční film.
Popoluška (1950)
Co se týče animace, tak nádhera. Bohužel příběh byl pro mě utahaný, až nudný. Toto zpracování není pro mě.
Ženich uvízl (1975) (TV film)
Skvělá situační komedie.
Volha (2023) (seriál)
Kryštof Hádek zahrál Pekárka naprosto dokonale.
Život pre samoukov (2023)
Před čtyřmi lety jsem přečetla knižní předlohu, ale pamatovala jsem si z toho jen jednu scénu. Za což jsem ráda. Více jsem si to užívala. Trochu mi vadí ztvárnění šéfredaktora, který je homosexuál. Před filmem Život pro samouka jsem shlédla Přání k narozeninám, kde byly dvě z postav gayové. Ovšem normální gayové. Pak je totiž druhý způsob ztvárnění homosexuála, který nesnáším. Přihřátý hlas, gesta, pohyby, grimasy. No přímo to z něho prýští. Hrůza. Předchozí film byl lepší. Když tohoto exota pominu, tak Život pro samouka je příjemnou podívanou, u které jsem se i pobavila. Simona Babčáková mě dnes podruhé pobavila. Jak zde, tak již ve zmiňovaném Přáním k narozeninám. Komické role ji fakt sednou. Super.
Želanie k narodeninám (2022)
Hezká, příjemná komedie. Skvělé hlášky. Roztomilé děti. Já se pobavila.
MDŽ (1999) (TV film)
Skvělý díl z cyklu Bakaláři.
Bakaláři - Kbelík (1981) (epizóda)
Pro mě nejlepší pobídka. U jiných se jedná spíše u průměrné, někdy až podprůměrné pointy příběhu. Zde však toto neplatí. Výborný díl. Skvělý pan Josef Bláha.
Volha - MAESTRO (2023) (epizóda)
Po několika měsíční pauze jsem si dala další díl a opět skvělé. Volha mě baví, a mrzí mě, že mě čeká poslední díl.