Recenzie (212)
Prezidentka (2022)
Dobře se u filmu spí. Ondřeje Vetchého mám ráda, ale ani on to nezachránil.
Smrtonosná pasca 3 (1995)
Dech beroucí podívaná. Akční od první minuty do poslední.
Smrtonosná pasca 2 (1990)
Perfektní akční biják. Poctivě odvedená práce. Super.
Trpaslík - Pondělí (2017) (epizóda)
Není to zatím úplná bomba, ale dle komentářů to teprve přijde. Tak vydržím. A jsem zvědavá, jestli jsem správně uhodla přání druhé osoby. Tedy maminky.
Kosmo - Česká škola (2016) (epizóda)
Tak tedy oproti prvnímu dílu (a to se mi líbil) je druhý díl totální nářez. Pecka.
Kosmo - Sumec nemá kníry (2016) (epizóda)
Pan ředitel Sumec je borec. A Myšička skvělý.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 2 (2024) (epizóda)
Ještě, že tam je postava Radky. Jinak velký podprůměr.
Stíny v mlze - Klec (2022) (epizóda)
Na první díl celkem dobrý. Líbí se mi, že vyšetřovatelé mají i osobní život.
Betlehemské svetlo (2022)
Očekávání jsem měla veliká a o to více jsem zklamaná. Cca deset minut jsem prospala, ale o nic jsem nepřišla. Ani oblíbení (je jich tu dost) herci film nezachránili. Příběh mě nebavil, nezaujal.
Cena za nežnosť (1983)
Po shlédnutí Ocelových magnolií jsem se pustila do dalšího filmu, jenž jsem objevila zde na ČSFD díky komentářů. Tentokrát jsem ale zklamaná. Čekala jsem opravdu něco velkého. A po většině filmu jsem přemýšlela, proč se postavy chovají tak divně. Film oceněn několika Oscary a ve mně žádný hluboký pocit nezanechal. Herecké výkony skvělé, to ano, ale jinak za mě dějově spíše podprůměr.