Recenzie (194)
Jedeme na teambuilding (2023)
Strašná blbost!
Výborná SHOW (2024) (relácia)
Rozhodně lepší než Všechnopárty, kde si líný Šíp už ani o svých hostech dopředu nic nenastuduje, pak se všemu diví, navíc je hluchej jak poleno a jeho show je čím dál tím víc nezáživnější. Kraus se zas hlučně směje svým vtipům, vše podstatné za hosty odříká sám a většinou uvízne na nějaké blbosti, kolem které se točí celý rozhovor... Dědkova show taky ztrácí dech. Takže tato je vcelku docela dobrá. Uvidíme, co bude dál.
Ještěr (2023)
Detektivka bez napětí, s předvídatelným rozuzlením ještě před první polovinou. Celkově teda nic moc.
Všetko, všade, naraz (2022)
Musela jsem ten blábol po 40 minutách vypnout. To se fakt nedalo. Přijde mi, že filmový svět se už dokonale zbláznil, když tomuto pošahanému výplodu udělí 7 Oscarů!! Za tu víc jak půl hodinu utrpení dávám odpad!
Zlý americký sen (2024) (seriál)
Další minisérie dokazující jak "skvělou" práci odvádí americká policie. Ta, nebýt jedné nadšenkyně, zničila (za vydatné podpory médií) dvěma nevinným lidem život . Naštěstí vše dobře dopadlo, násilník dostal 40 let (na rozdíl od našich, kterým za podobná zvěrstva hrozí 3 roky) a poškození dostali za újmu tučné odškodné.
Tajomstvo a zmysel života (2023)
No tak to byl dvou a půl hodinový instruktážní úlet, vhodný tak pro osoby mdlého ducha, které se nikdy nesetkaly s pojmem ezoterika, reinkarnace, samoléčitelství, karma aj. Prostřednictvím nezajímavého, povrchního často i nelogického příběhu několika nesympatických lidí a za asistence animovaného, slizského dědy čmeláka se ezorežisér snaží poučit nevědoucí o co vlastně jde. Jedna hvězda za to, že jsem to zvládla dokoukat do konce.
Sněžné bratrstvo (2023)
Naprosto zbytečný film. Remake Přežít z roku 1993. Nevidím žádné pozitivum - ani vizuálně, ani herecky či obsahově. Jde vlastně o totéž, co už jsme jednou viděli. Ztráta času na to koukat.
Mastičkář (2023)
Nemůžu hodnotit, jelikož jsem film nedokoukala. Možná se děj nakonec rozjel, ale já po 40 minutách a s představou, že mám před sebou ještě skoro dvě hodiny vypla.
V lete ti poviem, ako sa mám (2022)
Jedna hvězda pouze za to, že jsem film dokázala dokoukat. Absolutně hrůzné postsynchrony ještě více potrhly trapnost děje a amatérské herecké výkony.
Bratia (2023)
Hnusí se mi násilí a terorismus, ač jsou pohnutky jakkoliv "morální". I když právě v tomto případě lze o morálce hodně polemizovat. Dvě hvězdy za formu, nikoliv obsah.